Toto aditívum do oleja Bishop’s Original a jeho jedinečné chemické vlastnosti zaručujú chemickú väzbu mikroskopicky tenkého difúzneho filmu so všetkými zmazanými kovovými plochami vo vnútri motora. Poskytuje vedecky navrhnutú trvalú ochranu difúznym mazivom. Bishop’s OriginalTM reaguje iba s kovom aktivovaným pomocou difúzneho maziva, nespôsobuje zanášanie, nemení rozmery ani neovplyvňuje prietok oleja filtrami a kanálmi. Vyrobená je na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí
ako: MoS2, PTFE a kovov! Neobsahuje chlór ani síru!
Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu. Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti. Firmou Karr V Motortechnik, Hemmingen, Nemecko bol vykonaný test motora VW Golf (1500 cc), ktorý preukázal zvýšenie výkonu o 3,2 Hp. Pri oficiálnom motorovom teste 6-valec Chevrolet Motor (nízkootáčkový) v stanici strojného skúšobníctva na University of Utah boli namerané tieto hodnoty: zvýšenie motorového výkonu o 15,6%, a zvýšenie dojazdu až o 11,7 km/l paliva.
Zmiešať obsah celého balenia s olejom, naliať do motora a ten nechať bežať cca 2 minúty kvôli dokonalému premiešaniu s olejom. Jedno balenie je určené k ošetreniu motora s náplňou až 6 L motorového oleja. Ošetrenie robiť 1x v roku alebo každých 150 000 km prejdených v roku. Produkt by mal byť v motore min. 2500 km pre dokonale ošetrenie všetkých klzných plôch.
Jedinečné chemické vlastnosti tejto receptúry zaručujú chemickú väzbu mikroskopicky tenkého difúzneho filmu so všetkými mazanými kovovými plochami vo vnútri motora. Poskytuje vedecky navrhnutú trvalú ochranu difúznym mazivom. Bishop’s OriginalTM reaguje iba s kovom aktivovaným pomocou difúzneho maziva, nespôsobuje zanášanie, nemení rozmery ani neovplyvňuje prietok oleja filtrami a kanálmi. Vyrobená je na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí ako: MoS2, PTFE a kovov. Neobsahuje chlor ani síru.
Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu. Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti. Firmou Karr V Motortechnik, Hemmingen, Nemecko bol vykonaný test motora VW Golf (1500 cc), ktorý preukázal zvýšenie výkonu o 3,2 Hp. Pri oficiálnom motorovom teste 6-valec Chevrolet Motor (nízkootáčkový) v stanici strojného skúšobníctva na University of Utah boli namerané tieto hodnoty: zvýšenie motorového výkonu o 15,6%, a zvýšenie dojazdu až o 11,7 km/l paliva.
Zmiešať obsah celého balenia s olejom, naliať do motora a ten nechať bežať cca 2 minúty kvôli dokonalému premiešaniu s olejom. Jedno balenie je určené k ošetreniu motora s náplňou až 6 L motorového oleja. Ošetrenie robiť 1x v roku alebo každých 150 000 km prejdených v roku. Produkt by mal byť v motore min. 2500 km pre dokonale ošetrenie všetkých klzných plôch.
Špeciálne aditívum do oleja na ošetrenie štvortaktných motorov motocyklov. Prísada je vyrobená na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí na báze MoS2, PTFE a kovov. Neobsahuje chlór ani síru. Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu. Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti. Zaisťuje permanentnú ochranu motorov v nepriaznivých podmienkach a zabraňuje ich prípadnému poškodeniu. Miešateľná so všetkými druhmi olejov.
Zmiešať obsah celého balenia s olejom v pomere cca 1:20 (5%-ná prísada), naliať do motora a ten nechať bežať cca 2 minúty kvôli dokonalému premiešaniu s olejom. Jedno balenie je určené k ošetreniu motora s náplňou až 2 L motorového oleja. Ošetrenie robiť 1x v roku alebo každých 150 000 km prejdených v roku. Produkt by mal byť v motore min. 2500 km pre dokonale ošetrenie všetkých klzných plôch.
Špeciálna receptúra na ošetrenie všetkých typov štvortaktných motorov malej záhradnej techniky najmä Briggs and Stratton.
Je vyrobená na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí na báze MoS2, PTFE a kovov. Neobsahuje chlor ani síru. Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu.
Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti. Zaisťuje permanentnú ochranu motorov v nepriaznivých svahových podmienkach a zabraňuje ich prípadnému poškodeniu. Výrazne znižuje opotrebenie (testom ELF ANAC v rámci dlhodobých prevádzkových testov bolo zistené, zjavné zníženie opotrebenia motorov o 50-60%). Miešateľná so všetkými druhmi olejov.
Zmiešať obsah celého balenia s olejom v pomere 1:20 (5% prísada), naliať do motora a ten nechať bežať cca 2 minúty kvôli dokonalému premiešaniu s olejom. Ošetrenie robiť 1x v roku.
Upozornenie: Produkt používajte až po zábehu motora!
Toto aditívum do oleja má jedinečné chemické vlastnosti, ktoré tejto receptúre zaručujú chemickú väzbu mikroskopicky tenkého difúzneho filmu so všetkými mazanými kovovými plochami vo vnútri motora. Zabezpečuje tak dokonalú ochranu pred trením, opotrebením, teplotou, kyselinami a koróziou s neporovnateľne vyššími účinkami ako pri súčastných moderných olejoch, syntetických mazív a olejových aditív. Neobsahuje komponenty na báze MoS2, PTFE, halogénových uhlovodíkov a pod. Receptura 102 reaguje s mazanými kovovými plochami na povrchu, vo vnútri motora. Mikrodifuzní film takto vzniknutý na povrchu kovu nemení rozmery súčiastok.
Táto unikátna receptúra bola testovaná viac ako 14 rokov a na základe oficiálnych testov podľa FAA jej bol udelený certifikát pre letecké piestové motory podľa normy 20-24 A a FAR 33.49 Federálnym leteckým úradom v USA.
Používaním prísady 102 nedochádza k strate záruk, poskytovaných výrobcom motora.
Zmiešať receptúru 102 s kvalitným leteckým olejom v pomere 1:5, naliať do motora a ten nechať cca 2 min. v chode pre dokonalé premiešanie. Ďalšie výmeny oleja je potrebné vykonať podľa pokynov výrobcu motora. Pre optimálnu ochranu doporučujeme vykonať ošetrenie motora receptúrou 102 každých 300 letových hodín.
Doporučená doba zábehu min. 25 letových hodín.
Toto aditívum do oleja je vyrobené na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí na báze MoS2, PTFE a kovov. Neobsahuje chlor ani síru.
Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu. Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti.
Zmiešať obsah celého balenia s motorovým olejom v pomere 1:20 (5%-tná prísada). Naštartovať motor a nechať krátko (cca 2min.) v chode, aby došlo k dôkladnému premiešaniu. Za normálnych podmienok prevádzky opakovať ošetrenie vždy 1x v roku alebo každých 300 motohodín prejdených v jednom roku.
Jedinečné aditívum do oleja – chemické vlastnosti tejto receptúry zaručujú chemickú väzbu mikroskopicky tenkého difúzneho filmu so všetkými mazanými kovovými plochami vo vnútri motora. Poskytuje vedecky navrhnutú trvalú ochranu difúznym mazivom. Bishop’s OriginalTM reaguje iba s kovom aktivovaným pomocou difúzneho maziva, nespôsobuje zanášanie, nemení rozmery ani neovplyvňuje prietok oleja filtrami a kanálmi. Vyrobená je na báze ťažkých ropných destilátov bez podielu cudzorodých prímesí ako: MoS2, PTFE a kovov. Neobsahuje chlor ani síru.
Jedinečný unikátny výrobok chránený obchodným tajomstvom od r. 1976, fungujúci na princípe permanentnej difúzie maziva do povrchu kovu. Testované motorovými skúšobňami, ktoré potvrdili v rámci dlhodobých testov výrobcom deklarované vlastnosti. Firmou Karr V Motortechnik, Hemmingen.
Vymeniť motorový olej a motorový filter. Zmiešať motorový olej s receptúrou 906-GDC v pomere 1:20 (5%-tná prísada). Naštartovať motor a nechať krátko (cca 2min.) v chode, aby došlo k dôkladnému premiešaniu aditíva do oleja s novýou olejovou náplňou. Pokiaľ bola nutná výmena oleja skôr ako po ubehnutí 4800 km, je nutné ošetrenie vykonať znovu. Za normálnych podmienok prevádzky opakovať ošetrenie každých 150000 km ubehnutých v jednom roku, alebo vždy 1x v roku, pre docielenie trvalej ochrany motora. Je dobré aby produkt bol v motore s motorovým olejom min. 5000 km z dôvodu dokonalého ošetrenia všetkých klzných plôch.
Použitie tohto prípravku nevedie ku strate záruk poskytovaných výrobcami motorov.
Znižuje: trenie, zahrievanie olejovej náplne, opotrebovanie, spotrebu oleja vplyvom chemického dotesnenia, trecie straty v motore, energetickú náročnosť, prehrievanie pri voľnobehu, koróziu, spotrebu paliva, hlučnosť, emisie škodlivín, spotrebu paliva.
Zlepšuje: kompresiu, životnosť motora, celkový výkon a akceleráciu.
Chráni pred: rozkladom aditív, nebezpečím pri studených štartoch, pôsobením strižných síl v oleji, kyselinámi a suchými štartmi, prehriatím oleja v motore, zničením zariadenia v prípade straty oleja.